annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Video camera recorder model HDR-XR155E.

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
wasiem
Bezoeker

Video camera recorder model HDR-XR155E.

Kan geen video bestanden van mijn camera recorder naar mijn computer importeren ?

alvast bedankt voor de reaktie.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
eheethuis
Bezoeker

Hallo,

Het ziet er naar uit dat ik de oplossing heb gevonden. Het ligt NIET aan de firewall of de virus scanner.

Via internet ben ik er achter gekomen dat het vaker gebeurd dat een externe harde schijf verbinding verliest. De oplossing is eenvoudig (bij mij). Er werd geadviseerd een andere kabel te gebruiken. Mogelijk zou er een defect in de kabel kunnen zitten. Gelukkig had ik er 1 liggen. Deze heb ik aan gesloten en in tegenstelling tot de eerste kabel wordt de verbinding niet na enkele minuten verbroken, het gaat al zo’n 30 minuten goed. Het PMB programma van Sony is wel erg lang bezig met het binnen halen van de 111GB data gegevens van de camcorder. Bij geen tegen bericht betekend het dat mijn probleem is opgelost.

Succes,

Edwin

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.nl_NL.title
eheethuis
Bezoeker

Beste Wasiem,

Ik heb het zelfde probleem. Ik krijg ook geen beelden in mijn PC. Ik ben bezig een oplossing te vinden. Heeft u al een oplossing gevonden?

Het probleem dat ik ondervind is dat als ik de beelden via USB wil importeren de verbinding steeds lijkt te verbreken. Als ik de camera (HDR-XR155E) aansluit verschijnt ie eerst bij mijn computer als G schijf en na enig moment verdwijnt deze weer. En dan is ie er opeens weer en dan weer weg. Ik heb nog geen oplossing kunnen vinden. Er zijn verschillende programma’s om de foto en video beelden te importeren maar geen van alle werken ( Windows importeren, PMD van Sony, Pinnacle) niets werkt. Logisch natuurlijk als de verbinding steeds wordt verbroken. Dit is niet te zien op de camera.

Tijdens het typen van deze mail bedenk ik me net dat het misschien aan de firewall ligt of aan de virus scanner. Ik ga deze nu uitzetten en het nog eens proberen. Als het lukt laat ik het weten. Als u een oplssing heeft hoor ik het ook graag

Ik heb een Windows 7 systeem met i7 processor.

Vriendelijk groeten,

Edwin Heethuis

profile.country.nl_NL.title
eheethuis
Bezoeker

Hallo,

Het ziet er naar uit dat ik de oplossing heb gevonden. Het ligt NIET aan de firewall of de virus scanner.

Via internet ben ik er achter gekomen dat het vaker gebeurd dat een externe harde schijf verbinding verliest. De oplossing is eenvoudig (bij mij). Er werd geadviseerd een andere kabel te gebruiken. Mogelijk zou er een defect in de kabel kunnen zitten. Gelukkig had ik er 1 liggen. Deze heb ik aan gesloten en in tegenstelling tot de eerste kabel wordt de verbinding niet na enkele minuten verbroken, het gaat al zo’n 30 minuten goed. Het PMB programma van Sony is wel erg lang bezig met het binnen halen van de 111GB data gegevens van de camcorder. Bij geen tegen bericht betekend het dat mijn probleem is opgelost.

Succes,

Edwin