annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

PMB cannot find a station (to burn to a DVD-r)

profile.country.nl_NL.title
ddejong123
Bezoeker

PMB cannot find a station (to burn to a DVD-r)

I got the message (in dutch) " cannot find a station" , when I try to burn a dvd from Sony PMB.

I already deleted the dvd station and in the register the upper- and lower filters, but the problem remains.

Who knows another solution ?

In Nederlands: als ik vanuit PMB een dvd wil branden krijg ik " kan geen station vinden".

Ik heb het dvd-station en de upper- en lower filters verwijderd en gerestart, echter het probleem blijft bestaan.

Heeft iemand nog een voorstel om het probleem te verhelpen?

Message was edited by: ddejong123

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.BE.title
pandora6039
Nieuw

Hallo

Ben hier nieuw.

Ik heb mij ook een sony Handycam DCR SR58E aangekocht en heb al fotos  genomen en gefilmd.Ik heb deze op mijn pc gezet, maar dit gebeurd via mijn software van mijn fototoestel fuji fineFpix440.

Weet niet of dit een probleem is voor het volgende. De versie van de software is 5. Ik heb nu ook al vroeg een update gedaan naar 5.3 maar volgens de info moest eerst 5.2 en dan naar 5.3 wat ik dus ook heb gedaan.

Maar nu zie ik ook een venster te voorschijn komen als men op PMB Launcher klikt waar menOone Touch Burn dan direct van de camera een CD kan branden.

Nu is dit het probleem dat hij zo de DVD niet vind.

Heeft dit voor mij al na veel zoeken met een UFD reader te maken. En in de software zie opde install cd onder PMB;App ook geen map readers??

Hoe kan ik dit oplossen? Heeft er al iemand hetzelfde voorgehad of nog heeft?

Voorlopig stuur ik nog geen bestanden door.

profile.country.nl_NL.title
Anoniempje
Bezoeker

En al antwoord gekregen,iemand ?   Ik heb namelijk hetzelfde probleem en kom er maar niet uit

profile.country.NL.title
The-Hat
Nieuw

Geachte ddejong123,

Heeft u al de PMB geupdate?

dat kunt u via de support site doen, vervolgens voert u uw model nummer in dus bijvoorbeeld DCR-.....

Dan ziet u bij downloads waarschijnlijk een update van PMB staan.

Hopelijk lost dit uw probleem op.

Succes,

Ghost