Deel jouw ervaring!
wh-1000xm4 kraakt of doet het helemaal niet in teams skype en discord. de hansfree driver voor windows lijkt niet te werken krijg geen geluid. de stereo driver wel maar dan kan ik niet de microfoon van de koptelefoon gebruiken. in teams en discord helpt dit maar in skype niet. dit is alleen op windows komt niet voor op mijn andriod toestel
Hi @leonwolv
Vervelend dat de koptelefoon kraakt en niet goed werkt bij diverse platforms.
Je kan het beste terug gaan naar de winkel waar jij jouw aankoop hebt gedaan, voor reparatie.
Groeten,
Eva
hij werkt wel goed op mijn telefoon ik zag op internet dat het een probleem is met het apparaat. het is alleen in bepaalde applicaties dus het ligt niet aan de hardware er is vandaag een nieuwe firmware update uitgekomen ik kijk wel even of dat het oplost.
beste @EVsony5
ik denk dat er firmware probleem is als het een hardware probleem is. ik heb de firmware update van vandaag uitgevoerd maar die lost het probleem niet op.
Naar mijn idee is de audio of BlueTooth driver in Windows (???) het probleem, zijn de driver's up-to-date?
73's
De drivers zijn up-to-date maar daar kan ook aanliggen. Het of de drive van de koptelefoon of de firmware. In blijde gevallen moet Sony een Fix maken.
@leonwolv schreef:
@leonwolv schreef:
........ dit is alleen op windows komt niet voor op mijn andriod toestel.
De drivers zijn up-to-date maar daar kan ook aanliggen. Het of de drive van de koptelefoon of de firmware. In blijde gevallen moet Sony een Fix maken.
Op het Andriod (Android) toestel doet het niet voor.
Waarom moet Sony een fix maken?
Vreemde denkwijze/conclusie.
Er is een soortgelijk probleem enige tijd geleden gepost, daar was de oplossing een andere Bluetooth driver installeren in windows. Gebruik maar eens de zoekfunctie (Rechtsboven van elke pagina) van de Sony Community.
suc6 ermee,
73's
Sorry ik was er vergeten bij te vertellen dat het bij twee verschillende Windows laptops voorkomt. Daarom en het alleen bij deze koptelefoon voorkomt. Was mijn redenering dat het alleen nog maar aan Sony hiervoor een oplossing kan maken. Want ik heb dit probleem niet met anderen koptelefoons. En ik ben niet de enige die dit probleem heeft zag ik onder andere op Reddit
Ik dacht dat 1 laptop altijd netjes via Windows update de drivers update maar blijkbaar niet meer. laat even weten of dat de oplossing is
Ik denk dat ik een oorzaak heb gevonden en dat is dat het door het connectie van twee apparaten komt. Ik heb het nog even goed uitgezocht. En kwam toen ook voor op Android.