Deel jouw ervaring!
Ik heb een WH-1000XM4 dat kraakt.
Ik heb vandaag de koptelefoon voor het eerst in gebruik. Na ongeveer 6 uur gebruik begon hij plotseling te kraken. Mijn koptelefoon is met geen enkel apparaat verbonden. Enkel de noise cancellation staat aan want daarvoor heb ik hem gekocht. Mijn koptelefoon heeft de laatste update en terugzetten naar fabrieksinstellingen heeft niet geholpen. Ik weet verder niet wat ik nog kan doen.
Googlen op "WH-1000XM4 static crackling noise" geeft aardig wat resultaten met mensen die hetzelfde probleem hebben. Helaas wordt geen enkele andere oplossing aangeboden dan een RMA. Op het volgende youtube filmpje is te horen welk gekraak mijn koptelefoon maakt. Sorry voor de muziek. Het filmpje is niet door mij gemaakt. https://www.youtube.com/watch?v=aCD9grHot20
Alvast bedankt voor jullie reacties / oplossing.
Goedendag,
Welkom op het Sony forum! Vervelend dat de koptelefoon kraakt. Het beste is om met de koptelefoon terug naar de retailer te gaan, zodat zij het probleem kunnen verhelpen.
Groeten,
Eva
Ik heb de koptelefoon retour gestuurd en verwacht vanavond een nieuwe bezorgd te krijgen.