annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

WH-1000XM3 wil heel moeilijk inschakelen ..

profile.country.NL.title
bervon
Ontdekker

WH-1000XM3 wil heel moeilijk inschakelen ..

Ik heb opeens een erg vreemd probleem met mijn WH-1000XM3 van net 2 jaar oud

De headset wil elke als ik wil deze gebruiken, aanvankelijk niet inschakelen.

Na best lang proberen (om de 5 tot 10 seconden de aan/uit schakelijk indrukken en even ingedrukt houden) schakelt de headset opeens wel in en kan ik deze daana ook gewoon weer uit- en weer inschakelen zolang ik ‘m gebruik. Schakel ik ‘m daarna uit en leg ‘m voor een half uurtje weg, dan is het probleem weer terug en moet ik weer een hele tijd proberen om het ding weer in te schakelen….

Tijdens de pogingen dat het niet lukt om in te schakelen zie je wel telkens heel even de blauwe indicator naast de aan/uit schakelaar oplichten.

 

Opladen gaat overigens gewoon goed. En als de headset eenmaal is ingeschakeld, meld deze dat de batterij volledig is opgeladen. Na een tijdje te hebben gebruikt loopt ie ook geleidelijk leeg zoals verwacht, dus de accu lijkt prima in orde.

Eerlijk gezegd snap ik er helemaal niets van, wat dit kan zijn en had ik al een nieuwe batterij besteld om deze toch maar te vervangen. Maar ik heb dus eigenlijk geen reden om te denken dat het aan de batterij ligt en daarom hou ik de nieuwe batterij nog achter de hand. 

 

Wie heeft er enig idee wat deze vreemde storing kan veroorzaken ?

 

Alvast dank voor uw reactie.

 

Tags (2)
3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Ligt het niet aan de BlueTooth verbinding vanwege een update?

Is de 1000XM3 up-to-date?

 


73's

 

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
bervon
Ontdekker

  • Ligt het niet aan de BlueTooth verbinding vanwege een update?

nee, zover kom ik niet

het probleem is het fysiek inschakelen van de headset ; het reageren op de aan/uit knop dus

(ik denk meer aan een schakelaar probleem, of een moederbord, of een kortsluiting die af en toe wordt gemaakt)

 

  • Is de 1000XM3 up-to-date?

ja is up to date : versie 4.5.2

 

profile.country.NL.title
Strampke
Expert

Op youtube zijn er aardig wat filmpjes te vinden met als thema XM3 power button repair.

Misschien vindt je daar wat.