Deel jouw ervaring!
Hallo,
In de verenigde staten is alweer een hele tijd geleden de prachtige receiver de str-za5000es geintroduceerd. Helaas NIET in europa.
Nu ben ik al een tijdje in afwachting van een hoogwaardige receiver (liefst 9.2) maar sony laat erg lang op zich wachten, terwijl de concurrenten met enige regelmaat een nieuw model introduceren.
Waar blijft sony??? Wanneer komt sony met een nieuw model es-receiver?
Heeft iemand 'n idee
En tot slot nog het volgende; waarom worden nog zo weinig receivers uitgerust met DAB+ ??
Daar zou sony een verschil mee kunnen maken........
Only Sony Man, die, ik had het nooit van mezelf gedacht, maar wel eens naar andere merken kijkt.....maar mijn geduld is aan het opraken.....
Johan
Opgelost! Ga naar oplossing.
Is je geduld nog niet op?
Kan je het volhouden tot het einde van de maand?
Dan is er namelijk de IFA2018 in Berlijn, daar worden de nieuwe produkten voor de komende tijd aan het publiek voorgesteld.
73's
Hi Johan, super om te horen dat je zo enthousiast bent over onze mooie producten! De str-za5000es wordt helaas niet geïntroduceerd in Europa, wij vinden dat ook jammer. Ongetwijfeld zal er op termijn een nieuwe hoogwaardige receiver geïntroduceerd worden, maar daar kunnen we op dit moment geen uitspraak over doen.
Groeten, Thijs
Hoi,
Ik kan zeker nog een maandje wachten......je maakt me nieuwsgierig...er worden wel vaker nieuwe producten geintroduceerd maar tot nu toe nog geen nieuwe es-receiver...
Je hebt me hoop gegeven......haha.....
Wacht nu met grote belangstelling op de berichten over die IFA2018 beurs in berlijn....
Dank voor je reactie !
Hallo allemaal,
Ik heb keurig gewacht op de grote dag dat Sony nieuwe producten introduceert maar helaas......
GEEN nieuwe receiver, snik. Ik was er bang voor....
Waar blijft Sony toch met een nieuwe high-end receiver??
De concurrentie introduceert om de haverklap nieuwe modellen......misschien wel een overstap??
Johan
Goedemiddag Johan, jammer genoeg is er geen nieuwe high-end receiver geintroduceerd. Helaas kunnen we geen uitspraken doen over de introductie van nieuwe producten.
Groeten, Thijs
Ook ikzelf ben in afwachting , momenteel de strda5400ES in bezit, maar zie uit naar een nieuwe OLED-tv, ps5 en..
een nieuwe high-end receiver. zoals je aangaf..in de usa de STR-ZA5000ES te koop. wanneer zoiets in europa te koop? hdmi 2.2, hdr, 8xNIC,DAB+ etc.etc.
mn geld jeukt in mn zak, dus sony....pak aan en maak je klanten blij!