Deel jouw ervaring!
Hallo,
Ik probeerde vandaag connectie te maken met mijn receiver via de Setup Manager software dat bij de receiver.werd meegeleverd. Dit lukte in eerste instantie ook.
In het tabblad 'Network settings' zette ik 'External Control' en 'Network standBy' op OFF. Na het opslaan resette de receiver en kon er geen verbinding meer gemaakt worden met de versterker.Dit is niet wat ik verwachtte.
In de GUI mode staat de network setting nu in het grijs (not available).
in de GUI OFF mode is er helemaal geen network optie meer zichtbaar.
Ik zocht dan naar een manier om de netwerkfunctionaliteit terug aan de praat te krijgen. In de menu's kon ik geen enkele optie terugvinden. De 'PC update' optie staat op 'allow'. Niets hielp.
Daarna volgde ik de reset optie zoals omschreven in de handleiding. Ik liet de versterker uren opstaan maar het scherm bleef 'CLEARING' weergeven. Deze tekst verschijnt nu iedere keer bij het opstarten van de versterker.
Wat me ook opviel is dat de Versie informatie op het scherm nu - - - - weergeeft (vier streepjes). In de GUI mode kan ik de version informatie niet meer opvragen.
Is er een manier om de clearing tekst op te lossen en om de netwerkfuncties terug te activeren?
Kan ik een firmware update uitvoeren zonder de netwerkfuncties? (bv via rs232?)
Ik hoop dat iemand me kan helpen?
Alvast bedankt!
Volgens de gebruiksaanwijzing (41nl) op de ondersteunings pagina van de DA3600
1 Druk op de toets ?/1 om de receiver uit te schakelen.
2 Houd TONE MODE en 2CH/ A.DIRECT ingedrukt en druk op ?/1 om de receiver aan te zetten.
3 Laat TONE MODE en 2CH/ A.DIRECT na een paar seconden los.
Nadat "CLEARING" een tijdje op het display verschijnt, verschijnt "CLEARED !".
Alle instellingen die u heeft veranderd of aangepast, worden gereset naar de oorspronkelijke waarden.\
suc6 ermee,
73's
Dat heb ik geprobeerd. Het toestel wordt gewist maar het scherm blijft op clearing staan en het netwerk blijft onbeschikbaar. Toch bedankt voor de info.
Ik kan de versterker verder nog normaal gebruiken. Enkel de netwerkfuncties zijn verdwenen en de clearing tekst verschijnt iedere keer bij het opzetten. Als ik het toestel opzet wordt er niets gewist en kan ik de clearing tekst wegkrijgen door op eender welke toets te drukken. Daarna verschijnt het normale display weer.