annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Soundbar HT-CT790 - Functies niet toegankelijk/knoppen reageren niet

profile.country.NL.title
StephanLodewijks
Ontdekker

Soundbar HT-CT790 - Functies niet toegankelijk/knoppen reageren niet

De knoppen op de afstandsbediening en op de soundbar reageren niet meer of vreemd. Op de afstandsbediening kan ik volume nog wel instellen en wat andere basisfuncties, maar de home knop, aan/uitknop en diverse andere knoppen geven geen reactie meer aan de soundbar. Op de soundbar zelf reageert de aan-/uitknop ook niet meer. De reset die ik opinternet gevonden had van het gelijktijdig ingedukt houden van de aan/uitknop en inputknop biedt geen oplossing. Voor de resetmethode in de gebruiksaanwijzing moet ik in het menu kunnen, maar ALS ik al in het home menu kom (heel af en toe lukt dat ineens wel), dan kan ik met de afstandsbediening alleen naar links en rechts navigeren. De knop naar boven, die ik nodig heb om binnen HOME de menu knop te bereiken, reageert niet op commando's. Mijn lokale audio reparateur zegt dat 't wellicht een kind of hotelslot is. Maar het kindslot is alleen voor een aantal knoppen op de balk zelf (niet de afstandsbediening), en over een hotelslot waar je niet bij het menu kan, lees ik bij deze soundbar helemaal niks over.

Iemand? Is 't ding goed kapot, of is dit met een trucje of knoppencombinatie eenvoudig te herstellen?

Groeten en bedankt alvast!

Stephan Lodewijks

10 ANTWOORDEN 10
profile.country.NL.title
StephanLodewijks
Ontdekker

Nee, want mijn zoontje heeft later weer met zijn handjes op de balk gehangen en ineens deed alles 't weer. Ik denk dat hij een bepaalde knop op de balk heeft ingedrukt gehouden, of een combinatie van knoppen, en die leken voor een fabrieksreset te zorgen. Alleen wil ik, voor een volgende keer, die toetsencombinatie weten, zodat ik 't zelf ook kan.

Groeten en bedankt,

Stephan