Deel jouw ervaring!
Op meerder fora is het volgende probleem ook al te lezen:https://community.sony.de/t5/portable-audio/wh-1000xm2-auto-shutoff-is-terrible/td-p/2392089
Als de koptelefoon niet verbonden is via de kabel of via bluetooth in contact staat de de GSM, sluit deze na vijf minuten automatisch af.
Velen, waaronder ikzelf, zullen de koptelefoon tijdens lange vluchten enkel de noise cancelling willen gebruiken. En dat zonder dat er een kabel aan je oor bundelt of dat je telefoon leegloopt door de bluetooth connectie.
Bij de WH-XM1000M3 bestaat in de app in het menu de optie "uit na 5 minuten"of "altijd aan".
Waarom kan dit niet gerealiseerd worden bij de WH-XM100M2 ?
Sony doe er wat aan en pas de software aan !
Goedemiddag,
Het klopt dat deze optie inderdaad bestaat op de -M3 (na feedback consumenten) en niet op de -M2. Ik heb niet gehoord dat deze optie software-matig alsnog op de –M2 kan worden toegepast.
Om de NC functie te gebruiken zonder muziek te luisteren adviseer ik toch de headphone via bluetooth gekoppeld te houden aan de smartphone.
Met vriendelijke groet,
Bibi
Beste,
Ietwat laat, maar nu vind ik het toch ook vervelend dat de NC uit gaat na een paar minuten op de M2. Echt maf, want inderdaad... die NC alleen aan is dé redenen van de aanschaf van de koptelefoon (shared space working situatie), en dan werkt ie maar 5 minuten... Kan er geen update komen op een bepaalde manier? De koptelefoon kosten 'maar' € 299,- dus dan is in orde brengen wat mis is, toch iets wat wel bij SONY zou horen?
Ik hoor graag! Ik ruil het apparaat graag kostenloos om met de M3 hoor.
Hartelijke groet,