annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony WH-1000xm3 ruis

profile.country.NL.title
SourMouse
Ontdekker

Sony WH-1000xm3 ruis

Hi,

Afgelopen week de wh-1000mx3 gekocht.

Wanneer ik de koptelefoon gebruik in de noise cancelling mode hoor ik in de rechter oor een lichte ruis, wat mij doet denken aan wind.

In een wat drukkere omgeving valt het minder op, maar in een stille kamer stoort het mij wel.

Is dit normaal?

Tags (2)
15 ANTWOORDEN 15
SnyHPh
Nieuw

Heb je al een oplossing gevonden, @Noboot ?

Ik heb sinds vandaag hetzelfde probleem en heb die van mij in mei gekocht.

Zou fijn zijn als er een oplossing voor te vinden is.

Mvg

profile.country.BE.title
Noboot
Ontdekker

Jammer genoeg niet.
Was net aan het proberen die voor herstelling op te sturen. 🙂
Jammer, buiten die ruis anders een goed toestel maar blijkbaar is de qualiteit van de laatste niet meer dezelfde als van de eerste die gemaakt zijn en gereviewd zijn. . . 

profile.country.NL.title
Asjemenou
Ontdekker

Bedankt voor de goede bedoeling.

Dus als het stil wordt, moet ik het uitzetten, maar als er dan weer herrie komt, weer aanzetten.

Je zou toch denken dat de software dat lekker regelt toch?

Ik bedoel, hoe moeilijk kan noisecancelling zijn als er geen noise is. Maar blijkbaar gaat deze het dan zelf maken.

Ja ik heb er ook last van en best erg. Hoor het boven de muziek uit.

Het ligt niet aan Bluetooth (ook als je niet verbonden bent hoor je het).

En wat de helpdesk zegt is droevig " Graag wilen wij u informeren dat dit geluid afkmostig is van het electriceits circuit van de noisecancelling functie. Het kan inderdaad zo zijn dat dit alleen aan een kant te horen is omdat het circuit aan een kant is geplaatst."

Yep. de electronica zit rechts en daarom gaat de noisecancelling geluid produceren..

Slecht nieuws dus, ze erkennen het niet en gaan het niet oplossen.

Ik was eigenlijk opzoek naar de 30 dagen de tijd om terug te sturen pagina.

profile.country.BE.title
Noboot
Ontdekker

Na herstelling hoofdtelefoon terug gekregen.

Geen probleem gevonden.

Toestel werkt volgens specificaties.

Dus niets opgelost.
Het geluid is dus dat White noise van de ANC .

De 30 dagen niet goed garantie is jammer genoeg al voorbij.

profile.country.NL.title
Druvanti
Lid

Ik heb net een week een heel fijne Sony koptelefoon met active noice canceling. Nu is het mij opgevallen dat, wanneer ik de nc aan zet, ik een lichte ruis hoor in de linker oorschelp. Ik ben erg benieuwd of dit normaal is. Het zit wel echt in de nc want als ik Ambient sound op 1 zet is het ruisen weg. 

profile.country.NL.title
Druvanti
Lid

Aan het begin was er een lichte ruis aan de linker kant. Na een tijdje kwam er gerommel bij. Ik heb een geluidsopname gemaakt en opgestuurd naar Coolblue. Ik mocht de koptelefoon retour sturen ter reparatie. Na een week kreeg ik bericht dat het te lang zou duren om hem te repareren en dat ik een nieuwe zou krijgen. 

De nieuwe meteen maar geprobeerd en bij deze heb ik geen enkel geluid waar genomen als de ANC aan stond, geen geruis en geen gerommel.