Deel jouw ervaring!
Van mijn Sony HAP-Z1ES wil ik een nieuw LCD scherm bestellen ivm de vaker voorkomende storing "lijnen in scherm"
Wie weet welk part/ onderdelen nummer dit is, en waar dit nog wel op vooraad is? ( is niet bij Europarts op voorraad )
Opgelost! Ga naar oplossing.
Deze link al ontdekt?
suc6 ermee,
73's
Al het service Manual (7 Electrical Part List) van de Z1ES gevonden?
suc6 ermee,
73's
Volgens de service manual lijkt het te zijn; LCD1 1-811-873-11 PANEL, LCD
Helaas nergens leverbaar, wel raar ik heb er hier nu 2 stuks staan voor reparatie met hetzelfde probleem, en op diverse forums komen telkens weer die problemen naar voren.
Tot een jaar geleden verkocht Sony buiten Europa deze mediaplayers nog, maar onderdelen.........🤔
Wie weet er nog ergens 2 te koop?
Deze link al ontdekt?
suc6 ermee,
73's
Blijkbaar zijn de voorwaarden tussentijds aangepast, mijn player viel eerder buiten garatie na opgave van serie nummer, nu is dat verhaal van serienummers weg op de website, dus vandaag opnieuw aangemeld bij costomer support en bij Service repair, hoop dat dit lukt , het is nog 30-7-2020 dus zou wel moeten.
Bedankt voor de tip!😀
Toevallig kwam de eind datum Z1es langs in de meeting. Had speciaal om de link gevraagd, om je hoplijk op tijd erover te kunnen informeren. En dat is dus gelukt.
Laat even weten hoedat het afloopt.
suc6 ermee,
73's
Sony customersupport heeft mij inderdaad doorverwezen naar servicepartner ESR voor gratis herstel.
Binnen 7 dagen was de Sony HAP-Z1ES al retour van ESR , het scherm is vervangen ,alles werkt weer prima.
Top Service!😀
Groet,
Herbert.
Bedankt voor je feedback.
Veel plezier met de Z1es.
73's