Deel jouw ervaring!
hallo allemaal,
wie kan me helpen. Ik zoek vanwege thuiswerk een goede noice canceling koptelefoon. de bose quit confort en de Sony WH-1000XM3 komen volgens google t beste uit de bus. nou ben ik erg stralings gevoelig en heb ik alles in huis bedraad. Dus zou ik graag een koptelefoon hebben die ook bedraad is, waar ik toch mee zou kunnen bellen met een iphone 8. de iphone 8 heeft een usb lightning ipv een audio ingang, dus altijd een verloopstukje nodig, en raar maar waar doet de bose het dan nog wel voor geluid maar niet voor bellen.
dus dacht ik dan ga ik voor de sony ! nu is mijn vraag, wie kan mij helpen welke sony koptelefoon ik dan nodig heb, en is daar een verloopstukje mogelijk naar usb lightning wat dan nog steeds bel optie heeft.
nou las ik dat als je de Sony WH-1000XM3 bedraad dat er dan heel veel functies wegvallen...??? dat lijkt me sterk, maar wellicht weten jullie daar meer van? want dan wordt het zowieso lastig.:) en uiteraard is de muziek kwaliteit ook belangrijk..maar dat lijkt me bij sony geen probleem... zou fijn zijn als iemand me verder kan helpen!
Hi Margje, welkom in de Sony community. Wellicht heeft één van de experts hier een antwoord op anders zou ik even contact opnemen met de Technische Ondersteuning
Hoi @margje9 , welke functies vallen weg waar je om geeft bij de XM3 dan?
Ik heb deze zelf. Met kabel kun je noise cancelling gebruiken en wordt zelfs de audiokwaliteit beter.