Deel jouw ervaring!
Ik heb sinds een paar dagen de nieuwe XM4 en heb problemen een tweede apparaat via bluetooth te koppelen. Op het tweede apparaat is de XM4 gekoppeld maar het lukt niet geluid af te spelen op de koptelefoon. Ook via de app kan ik het tweede apparaat niet koppelen. In de app ga ik naar: verbonden apparaat beheren en klik op het plusje om een apparaat toe te voegen. Ik krijg dan een pop-up die aangeeft dat het apparaat wordt gekoppeld aan mijn mailadres (???). Het tweede apparaat waar de app/koptelefoon mee moet verbinden is ook nergens zichtbaar. Waar gaat het fout?
@StephanvC66 schreef:
Ik heb sinds een paar dagen de nieuwe XM4 en heb problemen een tweede apparaat via bluetooth te koppelen. Op het tweede apparaat is de XM4 gekoppeld maar het lukt niet geluid af te spelen op de koptelefoon. Ook via de app kan ik het tweede apparaat niet koppelen. In de app ga ik naar: verbonden apparaat beheren en klik op het plusje om een apparaat toe te voegen. Ik krijg dan een pop-up die aangeeft dat het apparaat wordt gekoppeld aan mijn mailadres (???). Het tweede apparaat waar de app/koptelefoon mee moet verbinden is ook nergens zichtbaar. Waar gaat het fout?
Sorry, maar haal je het koppelen (pairen) en het verbinden nu niet door elkaar?
73's
Op welke manier moet dan het tweede apparaat gekoppeld worden in de app? De huidige instructie daarvoor werkt niet......
Het 2e apparaat is toch gekoppeld volgens je rode tekst in je start post?
Speelt blijkbaar alleen geen geluid af.
Nu is de vraag wat het 2e apparaat eigenlijk is. Als het een TV, PC of laptop is, ontbreekt waarschijnlijk de juiste drivers voor de BlueTooth Audio-stream.
73's
Het is inderdaad een Microsoft Surface.
Waar vind je dan de juiste drivers?