Deel jouw ervaring!
If i get all this HT Z9F (soundbar) + SA Z9R (rear speakers) + SRS ZR5 (wireless speaker) + SRS ZR7 (wireless speaker) + PS-LX310BT (bluetooth turntable). Can I let the turntable send it's signal through het soundbar? And maybe via multiroom in al of my rooms at home? Because without the turntable the multiroom should work via Music Center App. But I want to know if the turntable als work.. Can't find it anywhere.... Thanks in advance!
Dit is Nederlands deel van de Sony Community. Wens je ondersteuning in het Engels kun je terecht op Engelse deel van de Sony Community.
Om platen speler aan te kunnen sluiten op een apparaat dat geen Phone ingang heeft kun je gebruik maken van zogenaamde phone voorversterker.
Maar er zit toch een voorversterker in? En phono aansluiting zitten aan de speler. Alleen niet aan de soundbar...
Al eens geprobeerd om deze via bluetooth aan te sluiten? Zo ja welke stappen heb je doorlopen?
Volgens de gebruiksaanwijzing (11nl) op de ondersteunings pagina van de Z9f is er een analoge ingang (6) aanwezig. In de gebruiksaanwijzing (12nl) van de LX310bt staat hoedat deze analoog moet worden verbonden met een analoge ingang.
suc6 ermee,
73's
Maar speelt hij dan over alle multiroom speakers af?
Misschien moet je dat maar eens zelf ontdekken of dat de LX319bt ook afspeelt met de multiroom speakers.
Kan je er een feedback overgeven ofdat het gelukt is, zodat andere in de toekomst er ook iets aan kunnen hebben?
suc6 ermee,
73's
Ik wilde dit eigenlijk weten voor ik alles aanschaf.... Dus als iemand hier antwoord op weet graag. Ander heb ik dalijk 1000 euro uitgegeven en werkt het niet...
Aankoop advies.
De deskundige verkoper in de winkel weet het en kan het je demonstreren.
Kan geen webshop tegenop.
Kost misschien iets meer, je houdt de winkels overeind.
Oké, niemand hier heeft dit dus ooit uitgeprobeerd? Gaat mijn niet om een demo of iets dergelijks. Ik wil alleen weten of de producten die ik genoemd heb, met elkaar werken? En of de platenspeler aangesloten op de soundbar ook signaal doorgeeft aan alle multiroom speakers...