annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

ILCA 99MII Snel beschadigd en loslaten coating....

OPGELOST
profile.country.NL.title
2Mistralzon2
Lid

ILCA 99MII Snel beschadigd en loslaten coating....

20170830_123328_resized.jpgBinnen halfjaar na aanschaf van mijn mooie en fijne ILCA 99MII al deze beschadigingen, terwijl ik heel voorzichtig ben en het scherm meestal naar binnen heb staan omdat ik door de zoeker kijk, valt dit onder garantie? Ben teleurgesteld bij deze prof camera zou dit niet moeten mogen. Mijn 10 jaar oude Sony Alpha 900 ziet er nu zelfs nog beter uit.... Wie heeft dit ook??

2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
2Mistralzon2
Lid

Na mijn klacht bij Sony Service, snel antwoord gekregen en mijn bevindingen werden bevestigd en ik moest kontact opnemen met TechRepair en hem onder garantie laten maken. De reparatie (het helescherm is vervangen) duurde 3 weken, het onderdeel moest uit Frankrijk komen dacht ik. Verder tot mijn tevredenheid afgehandeld en ik heb nu om opnieuw schade te voorkomen een 0.3mm glasschermpje op de lcd geplakt en dit kon goed hij kan gewoon dicht. Dus weer een tevreden gebruiker.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Anonymous
Niet van toepassing

Ik ben blij om te lezen dat dit allemaal naar tevredenheid is opgelost. Nog veel plezier met je camera!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
BryanR1996
Community Team

Hi 2Mistralzon2,

 

Zonde van je mooie camera. Ik weet niet of het vaker voorkomt, wel weet ik dat je "gebruikskrassen" (grotendeels) weg kan poetsen. Misschien dat je dat kan proberen!

 

Gr. Bryan 

profile.country.NL.title
2Mistralzon2
Lid

Brian,

Dank voor je oplossing, maar het zijn niet de kleine krasjes waar het hier om gaat, de randen van de beschermfolie

beginnen ook lost te raken...

Maar gelukkig kreeg ik net een mail van de Sony klantenservice, dat dit erkend werd (na het zien van mijn foto)en dat ik dat kan laten repareren (is garantie) bij Tech.Repair.

Dus dat ga ik zo snel mogelijk doen :wink:

 

profile.country.NL.title
pvanroijen
Lid

Ik heb zelf ook de A99m2 sinds januari maar (gelukkig) nog geen coatingsproblemen. Is jouw probleem opgelost en hoe snel is de reparatie gegaan?

Sony A99MII en A7R5. 20mm f/2.8, 35mm f/1.4G, CZ85 f/1.4, CZ135 f/1.8, 300mm f/2.8GII, CZ-2470 f/2.8, 70-200 f/2.8 G. Sigma 12-24 II en veel vintage MF en AF (Minolta) lenzen van 16 tot 500mm. Sony Pro lid
profile.country.NL.title
2Mistralzon2
Lid

Na mijn klacht bij Sony Service, snel antwoord gekregen en mijn bevindingen werden bevestigd en ik moest kontact opnemen met TechRepair en hem onder garantie laten maken. De reparatie (het helescherm is vervangen) duurde 3 weken, het onderdeel moest uit Frankrijk komen dacht ik. Verder tot mijn tevredenheid afgehandeld en ik heb nu om opnieuw schade te voorkomen een 0.3mm glasschermpje op de lcd geplakt en dit kon goed hij kan gewoon dicht. Dus weer een tevreden gebruiker.

Anonymous
Niet van toepassing

Ik ben blij om te lezen dat dit allemaal naar tevredenheid is opgelost. Nog veel plezier met je camera!