Deel jouw ervaring!
Mijn nieuwe Xperia 5 vertoont paarse , grijze en groene vlekken en strepen.
Als ik een foto maak staan die vlekken er ook op. Het lijkt vooral te gebeuren na lang gebruik. Alhoewel het nu inmiddels constant is...
Goedendag,
Welkom op het Sony forum.
Dat ziet er niet goed uit! Als dit zonder aanleiding is gebeurd en dit niet door jou is veroorzaakt, zou dit onder fabrieksgarantie moeten vallen. Als er wel schade is opgetreden, door val-breuk of waterschade dan worden er kosten in rekening gebracht. U kunt uw telefoon in beide gevallen opsturen voor reparatie.
Je kunt in ieder geval eerst proberen om de onderstaande stappen te proberen.
Probeer de volgende methoden een voor een. Controleer na elke methode of het probleem is opgelost voordat u de volgende methode probeert
Support (Ondersteuning). Als dit de eerste keer is dat u ondersteuning start, tikt u op ACCEPT (ACCEPTEREN) om het privacybeleid te accepteren.
https://services.sony.nl/support/nl/warranty
Groeten,
Eva
Tnx, de telefoon is opgestuurd om te laten maken, en vanmiddag heb ik bericht gekregen dat de telefoon helaas niet te maken is. Ik krijg hem ook niet meer teruggestuurd.... Ik krijg wel een nieuwe gelukkig.
Hoi, ik heb een tijd geleden een Xperia 5 gekocht, deze kreeg binnen een aantal weken vreemde vlekken/strepen op het scherm. Hij is naar reparatie gestuurd, bleek niet te maken, ik mocht hem ook niet terug krijgen en ik kreeg een nieuwe telefoon. Nu heeft deze nieuwe telefoon precies hetzelfde gekregen...erg vreemd... Ook is er (weer) iets mis met de kleuren, en zwarte vlekken in de hoeken. Is dit een bekend probleem? Het lijkt mij raar dat twee splinternieuwe Xperia 5 modellen allebei hetzelfde probleem hebben.