Deel jouw ervaring!
Een Sony KD55 A8 gekocht via Coolblue.
Nu nog aantrekkelijker met 100 euro cashback.
Helaas kwam ik er te laat achter dat je de doos moest bewaren om voor die actie aanmerking te komen .
Jammer dat je daar van te voren niet op geattendeerd wordt.
Ook gebeld met Sony maar die zijn onverbiddelijk. Geen foto van het serienummer op de doos, geen geld terug.
Een foto van het serienummer achter op mijn tv is waarschijnlijk niet voldoende.
Onbegrijpelijk.
@Hasto66 schreef:Een foto van het serienummer achter op mijn tv is waarschijnlijk niet voldoende.
Onbegrijpelijk.
Vanwege fraude met terugsturen van het artiekel nadat er cashback is gevorderd, is volgens de Actie voorwaarden alleen een uitgeknipte foto van de verpakking nodig om in aanmerking te komen.
Helaas ben je niet de enigste de afgelopen jaren die niet voldeed aan de voorwaarden om aan de cashback in aanmerking te komen.
73's
Ja hoezo fraude, het serienummer achterop mijn tv is uniek!
Ik zie het als een manier om veel minder deelnemers hun geld uit te betalen.
Krijg er een zure bijsmaak van.
Je kunt altijd nog een keer proberen om Sony en Coolblue te bellen en kijken of er nog mogelijkheden zijn. Zoals @pa3eia aangeeft is in verleden geregeld gefraudeerd met deze acties. Dat Sony, maar ook andere merken gekozen hebben voor uitknippen van deze codes van de doos.
Vervelend, maar actie voorwaarden staan helder op de website van Sony en ook op de website van Coolblue
https://www.coolblue.nl/download/58c84ba3affa58f84ccf333ef7c920e6/sony_cashback_tv_nl.pdf
Ja ik had gewoon beter moeten opletten.
Grappig is wel dat je het kunt terug vragen tot een maand na de laatste actiedag. Na die termijn kun je het én niet meer terug sturen én niet meer indienen. Er zijn meerdere redenen waarom het zo moet gebeuren zoals vermeld in de voorwaarden. En dat betreft niet alleen het voorkomen van fraude. Maar goed ik ben blij met het toestel ondanks de problemen met de installatie op mijn kpn ontvanger.
Ik hou er over op.