annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Cashback actie OLED tv

profile.country.NL.title
alexdejong
Nieuw

Cashback actie OLED tv

Normaal gesproken altijd tevreden over Sony. Nu echt hevig teleurgesteld. Niet over het product maar over de cashback actie. Inmiddels wachten we meer dan 6 weken op het retourbedrag. Verschillende telefoontjes gedaan maar tot op heden geen geld retour. Waar een groot bedrijf in teleurstelt.

Kan ik hier hulp krijgen ?

op dit moment geen beweging in te krijgen

17 ANTWOORDEN 17
profile.country.BE.title
madotor380
Ontdekker

Bij mij perfect verlopen. toestel gekocht 31/10 en 300€ gisteren op de rekening..

profile.country.NL.title
RoosSBNL
Community Team

Hi Alex, 

 

Jouw opmerking was mij even ontglipt, dus sorry voor de late reactie. 

 

Heb je inmiddels al het bedrag ontvangen? Kan jij mij in een prive bericht jouw registratienummer en volledige naam sturen? Dan ga ik even kijken wat er  is foutgegaan. 

 

Groet, 

 

Roos

profile.country.NL.title
alexdejong
Nieuw

Goedenavond Roos,

 

Het  registratie nummer  is XXXXXX

 

 

 

[persoonlijke gegevens verwijderd] 

Anonymous
Niet van toepassing

Hi Alex, 

 

Ik heb je gegevens genoteerd en doorgegeven aan Roos, maar je bericht grotendeels verwijderd aangezien persoonlijke informatie om veiligheidsredenen niet is toegestaan in de Community. 

 

Privéberichten kun je hier trouwens versturen door eerst rechtsbovenin op het envelope-icon en vervolgens in het volgende scherm rechts op de blauwe knop 'Nieuw bericht' te klikken. Daarna kun je i.p.v. een e-mailadres de gewenste gebruikersnaam in het veld 'Verzenden naar' invullen. 

 

Groet, 

Arthur

profile.country.NL.title
RoosSBNL
Community Team

Hi Alex, 

 

Jouw aanvraag is niet goedgekeurd omdat ons systeem laat zien dat de bon er iets anders uit zag dan andere bonnen die wij normaal ontvangen. We hebben hem manueel goedgekeurd en je kunt je geld binnenkort op je bankrekening verwachten.

 

 

Groeten, 

 

Roos

profile.country.NL.title
alexdejong
Nieuw

Goedenavond Roos,

Helaas nog geen geld terug ontvangen.
Kan je aangeven hoelang e.e.a gaat duren?
Wij gingen er vanuit dat dit met voorrang afgehandeld zou worden.

M.vr.gr. Alex de jong


Verstuurd vanaf mijn iPad
profile.country.NL.title
RoosSBNL
Community Team

Hi Alex, 

 

Dat is gek. Ik ga er voor je achteraan. 

 

Groet, 

 

Roos

profile.country.NL.title
RoosSBNL
Community Team

Hi Alex, 

 

Jouw aanvraag is goedgekeurd en zal deze week mee gaan met de uitbetalingen. Het bedrag kan je dus binnenkort op je rekening verwachten.

 

Groeten, 

 

Roos

profile.country.NL.title
alexdejong
Nieuw

Hoi Roos,

We hebben inderdaad vanmorgen een mailtje ontvangen dat het geld binnenkort wordt overgemaakt.
Natuurlijk alvast mijn hartelijke dank voor alle inspanning die je hebt gedaan .

M.vr.gr. Alex & Marianne


Verstuurd vanaf mijn iPhone